من در مرحله 4 کلیه بیماری چه مدت هستم باید دیالیز من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من در مرحله 4 کلیه بیماری چه مدت هستم باید دیالیز من

من در مرحله 4 بیماری کلیوی هستم چه مدت باید من را دیالیز؟ دیالیز جایگزینی کلیه، با انجام بخشی از کار کلیه ها می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند است. برای بسیاری از بیماران علائم خود را ناشی از بیماری کلیه را می توان در برخی از درجه، رها، به طوری که آنها تصور می کردند که زمان برای ترک از آن است. اما در واقع، این عاقلانه نیست برای بیمار بیماری کلیوی به ترک از دیالیز قبل از دریافت آنها جایگزین های دیگر.

چرا بیمار بیماری کلیوی باید از دیالیز ترک نمی قبل از دریافت آنها دیگر جایگزین؟

شما می دانید دیالیز فقط می تواند جایگزین کلیه را به انجام بخشی از شغل اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین مردم یک بار متوقف دیالیز، کسانی که نشانه های بیماری کلیه، مانند سطح کراتینین بالا خواهد به سطح بالا دوباره. بنابراین بیمار بیماری کلیوی نمی تواند از دیالیز ترک قبل از دریافت آنها درمان های جایگزین.

چه نوع درمان های جایگزین می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز؟

پیوند کلیه یکی از موثر ترین راه برای درمان بیماری کلیه است، اما نه همه بیمار بیماری کلیه را می توان در خط نامزد شده است.

به جز پیوند، یکی دیگر از روش های درمانی شناخته شده است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد. این هیچ عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. در طول درمان، بیماران تنها نیاز به بر پشت خود دراز و احساس آرامش. بسیار راحت و ایمن است و به همین دلیل آن است به خصوص به افراد مسن و بیماران کودکان مناسب است. چه تر است، آن را مقرون به صرفه تر از دیالیز تعمیر و نگهداری و پیوند کلیه است.

بنابراین اگر شما می خواهید می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر اما می تواند پیوند را ندارد، من فکر می کنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: